Högsommar

Kawasakin står i boden/verkstaden. Förnedrad utan förgasare. Dessa ligger på en bänk och väntar på en ägare som skall hitta inspiration. Ågaren har ingen. Han vill däremot köra. Bryta igenom kurvor. Accelerera.

Tur att Hondan lever. Körde den runt Alnö igår ganska sent , efter 22 . Det öppna 4-1systemet genererade en del sura miner nere i Spikarna. Hoppsan.

Den går bra..eller i varje fall går den. Den behöver choke om jag skall åka fort, men jag behöver inte åka fort.

Insåg att det inte blir oljestänk på vänsterskon längre. I flera sekunder var jag glad för det , men sedan insåg jag att det kanske inte är ett bra tecken. Får kolla oljenivån innan nästa sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0