CB500Four 72

Ett impulsköp a´la 14500 riksdaler augusti 07. Jag hade riktigt roligt med den under ett par veckor tills den plötsligt gick allt sämre. Under vintern fick den nya stift och kondingar och startade pigg och rask en härlig vårkväll i April. Sedan kördes den 3-4 mil innan de gamla tråkiga symptomen från hösten 07 kom tillbaka.

Svartrök, förgasarsmällar..

Allt från laddning till el-glappis har stötts o blötts av mig på classichonda.se men troligen hittade jag orsaken när jag kollade flottörnivåerna. De slog 4-5mm fel och inte en enda flottör var den andra lik.

Nu håller jag på att slipa flottörflärparna fria från märken efter nålventilerna. Om min hustru och mina barn tillåter kanske det blir klart idag. Eller nästa sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0